75% zgłaszanych problemów informatycznych rozwiązujemy zdalnie.
75% problemów nie wymaga osobistej interwencji serwisanta lub wizyty w serwisie.
Współpraca zdalna to:
80% redukcji kosztów prac serwisowych,
80% szybsza pomoc IT serwisu,
80% krótszy czas wyeliminowania usterki
To nic skomplikowanego, całą procedurę uprościliśmy do niezbędnego minimum aby móc skupić się na pomocy Tobie. W celu udzielenia pomocy, nasz pracownik uzyskuje jednorazowy dostęp do komputera klienta, dokonuje niezbędnych napraw i rozłącza się. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących procedury połączenia zdalnego zachęcamy do kontaktu telefonicznego.
Wybierz nr telefonu 74 307 03 38, przeprowadzimy telefoniczną analizę oraz poinformujemy, czy problem może zostać rozwiązany zdalnie, ustalamy warunki, w tym koszt wykonania usługi.
Po zaakceptowaniu przedstawionej oferty naprawy, technik wskazuje miejsce na naszej stronie, w którym możesz skorzystać z bezpiecznych płatności online w celu uregulowania opłaty za usługę, a następnie nawiązuje zdalne połączenie z Twoim komputerem w celu wykonania usługi.
Technik wykonuje niezbędne czynności w celu wykonania zamówionej usługi. Zalecamy, aby byli Państwo dostępnie przy komputerze, ponieważ prowadzone prace mogą wymagać zrestartowania komputera i ponownego nawiązania połączenia zdalnego, które bez Państwa ingerencji nie będzie możliwe.
Chcesz mieć pewność, że Twój problem zostanie rozwiązany w najkrótszym możliwym czasie? Wykup jeden z pakietów dostępnych na naszej stronie i ciesz się gwarancją najniższej ceny i najszybszej realizacji usługi! Zdalna pomoc dla klientów B2b udzielana jest w dni robocze w godzinach 8-16 (chyba, że zostały uzgodnione inne warunki współpracy). Doraźna pomoc online dla klientów indywidualnych udzielana jest według kolejności, w godzinach dostępności techników sitec24.pl.