Utracone dane z komputera?
Ktoś prawdopodobnie wykradł i skasował poufne pliki?
Jedną ze specjalności naszego zespołu, oprócz pomocy zdalnej i serwisu komputerowego jest odzyskiwanie danych z komputerów, notebooków (laptopów), kart pamięci flash, dysków przenośnych oraz pendrive’ów.W Naszej ofercie odzyskiwania danych znajdziesz:
Nie panikować! Reagować, ponieważ czas w takich przypadkach jest bardzo ważny!
Im dłuższa jest zwłoka tym istnieją mniejsze szanse, że dane z Twojego dysku zostaną odzyskane.
Jeśli zauważyłeś, że Twój dysk dziwnie pracuje, podejrzewasz, że dane zostały usunięte lub usunąłeś dane przez przypadek nie ma co wpadać w panikę, bardzo ważną rzeczą jest, żeby nie używać dalej danego nośnika (dysku, pendriva, itp.).
Urządzenie lub dysk należy wyłączyć i skontaktować się z Naszym serwisem. Próby dalszego używania urządzenia lub samodzielnego odzyskiwania danych mogą utrudnić, a wręcz uniemożliwić odzyskanie Twoich danych.
Jak tylko nośnik/napęd do nas dotrze, przystąpimy do analizy danych, która da nam informację ostanie nośnika i danych znajdujących się na nim.
Wtedy podejmiesz decyzję dotyczącą odzyskiwania Twoich danych.
Nośnik z uszkodzonymi / utraconymi danymi dostarczony do SITEC24.pl poddawany jest analizie, która określa rodzaj uszkodzenia oraz szanse na odzyskanie danych. Na tej podstawie szacowany jest koszt usługi.
Akceptacja warunków przedstawionych w analizie rozpoczyna właściwy proces odzyskiwania danych, który może potrwać nawet kilka – kilkanaście dni – w zależności od wielkości i stopnia uszkodzenia nośnika.
Odzyskane dane zapisywane są na zewnętrznym nośniku dostarczonym przez Klienta lub zakupionym u nas.
Nośnik odsyłany jest na wskazany przez Klienta adres lub odbierany osobiście z siedziby firmy. Klient nie ponosi żadnych kosztów z tytułu odzyskiwania danych, pokrywa jedynie koszt przesyłki kurierskiej.
Chcąc uniknąć utraty danych, bardzo ważne jest systematyczne robienie kopii zapasowej swoich danych.
Odzyskane dane przechowujemy nie dłużej niż 7 dni od dnia odbioru danych przez klienta. Po upływie tego czasu dane są bezpowrotnie kasowane.
Nie polecamy przede wszystkim działań na własną rękę. Utrata danych może być spowodowana wieloma czynnikami. Próbując samodzielnie odzyskać dane, często tylko pogarszamy sytuację. Priorytetem w takiej sytuacji jest określenie problemu i podjęcie właściwych działań. W domowych warunkach ustalenie przyczyny awarii jest prawie niemożliwe.