Naprawa komputerów

Wycena naprawy za darmo, w kilka minut!

Zepsuł Ci się laptop?
Potrzebujesz pomocy?
Chcesz szybko dowiedzieć się co się zepsuło i jakie będą koszty naprawy?

Nie musisz się umawiać i jeździć dwa razy za ta samą sprawą. Nasi technicy z SITEC24.pl zdalnie lub na miejscu sprawdzą co dzieje się z Twoim laptopem i przekażemy Ci wszystkie informacje, abyś od razu mógł podjąć decyzję o profesjonalnej naprawie.

Zasady jakimi kierujemy się wykonując nasze usługi to JAKOŚĆ I PROFESJONALIZM

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie naprawić każdego laptopa i komputer stacjonarny niezależnie od marki i usterki. 

Skuteczność napraw laptopów w naszym serwisie sięga 95,3% na 21/10/2020.

SITEC24.pl wykonuje naprawy laptopów i netbooków w zakresie:

  • naprawy lub wymiany płyt głównych,
  • naprawy lub wymiany obudowy laptopów, notebooków
  • wymiany matryc,
  • wymiany zawiasów,
  • wymiany lub naprawa inwerterów,
  • wymiany taśm sygnałowych,
  • wymiany oraz naprawa klawiatur i touchpadów,
  • wymiany gniazd zasilania,
  • wymiany pamięci ram,
  • wymiany dysków HDD i SSD
  • wymiany nagrywarek DVD,
  • czyszczenia i konserwacji

Jak wygląda procedura naprawy komputera na miejscu, u Klienta?

  • Przyjęcie zgłoszenia od Klienta [telefonicznie, mailowo, GG, Skype]
    Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu Klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wstępny zakres cenowy naprawy. Po akceptacji warunków naprawy umawiamy się na godzinę i miejsce dojazdu;
  • Diagnostyka u Klienta
    Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę, która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę (jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki] bądź odmówić naprawy [wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę, bez naprawy)
  • Naprawa zostanie wykonana na miejscu u Klienta
  • Uiszczenie opłaty przez Klienta
    Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę, ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
  • Wystawienie faktury VAT lub paragonu fiskalnego
    Do każdej usługi wystawiany jest paragon fiskalny, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, przed wystawieniem paragonu, że che otrzymać fakturę VAT, którą wystawiamy w ciągu 24h i wysyłamy na wskazany adres e-mail. Prosimy pamiętać, że w świetle obowiązujących przepisów, po wystawieniu paragonu, na którym nie znajduje się NIP Klienta, nie mamy możliwości wystawienia faktury VAT na podaną firmę.

Jak wygląda procedura naprawy sprzętu z odbiorem od Klienta?

  • Przyjęcie zgłoszenia od Klienta [telefonicznie, mailowo, GG, Skype]
    Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu Klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wtedy zakres cenowy naprawy. Następnie, po akceptacji umawiamy się na godzinę i miejsce dojazdu;
  • Diagnostyka u Klienta
    Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę, która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę (jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki) bądź odmówić naprawy (wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę bez naprawy)
  • Odbiór sprzętu za pokwitowaniem
    Spisujmy pokwitowanie, w dwóch kopiach, na którym znajdują się dane Klienta i dokładne dane serwisu, dane pobieranych sprzętów wraz z numerami seryjnymi. Sprzęt następnie zostaje odebrany w celu przewiezienia do serwisu.
  • Naprawa zostanie wykonana w serwisie;
  • Odwiezienie naprawionego sprzętu
  • Uiszczenie opłaty przez klienta
    Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę, ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
  • Wystawienie na życzenie faktury VAT
    w ciągu 24h wystawiamy i wysyłamy mailem fakturę VAT, jeżeli Klient podał numer NIP i zażyczył sobie wystawienia faktury VAT. Prosimy pamiętać, że w świetle obowiązujących przepisów, po wystawieniu paragonu, na którym nie znajduje się NIP Klienta, nie mamy możliwości wystawienia faktury VAT na podaną firmę.

Jak wygląda procedura naprawy on-line – zdalna pomoc informatyczna?

  • Po wstępnej konsultacji telefonicznej, podczas której serwis będzie w stanie określić, czy problem będzie można rozwiązać zdalnie…
  • … Klient zostaje przekierowany na stronę www, celem dokonania płatności za usługę,
  • Płatność dokonywana jest poprzez:
    • PayPal
    • Blik
    • natychmiastowe przelewy
    • przelew tradycyjny.
  • Po odnotowaniu wpłaty serwisant poprosi Klienta o pobranie oprogramowania do połączeń zdalnych i uruchomienie go. Po uruchomieniu aplikacji podajemy serwisantowi ID i hasło, serwisant łączy się zdalnie z komputerem Klienta
  • Serwisant wykonuje określoną usługę.
    Podczas tej procedury klient powinien pozostać przed komputerem,
    gdyż może być konieczne kilkukrotne jego ponowne uruchomienie!