Zepsuł Ci się laptop? Potrzebujesz pomocy? Chcesz szybko dowiedzieć się co się zepsuło i jakie będą koszty naprawy?
Nie musisz się umawiać i jeździć dwa razy za ta samą sprawą. Nasi technicy z SITEC24.pl zdalnie lub na miejscu sprawdzą co dzieje się z Twoim laptopem i przekażemy Ci wszystkie informacje, abyś od razu mógł podjąć decyzję o profesjonalnej naprawie.
Zasady jakimi kierujemy się wykonując nasze usługi to JAKOŚĆ I PROFESJONALIZM.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie naprawić każdego laptopa i komputer stacjonarny niezależnie od marki i usterki.
Skuteczność napraw laptopów w naszym serwisie sięga 95,3% na 21/10/2020.
SITEC24.pl wykonuje naprawy laptopów i netbooków w zakresie:
naprawy lub wymiany płyt głównych,
naprawy lub wymiany obudowy laptopów, notebooków
wymiany matryc,
wymiany zawiasów,
wymiany lub naprawa inwerterów,
wymiany taśm sygnałowych,
wymiany oraz naprawa klawiatur i touchpadów,
wymiany gniazd zasilania,
wymiany pamięci ram,
wymiany dysków HDD i SSD
wymiany nagrywarek DVD,
czyszczenia i konserwacji
Jak wygląda procedura naprawy komputera na miejscu, u Klienta?
Przyjęcie zgłoszenia od Klienta [telefonicznie, mailowo, GG, Skype] Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu Klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wstępny zakres cenowy naprawy. Po akceptacji warunków naprawy umawiamy się na godzinę i miejsce dojazdu;
Diagnostyka u Klienta Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę, która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę (jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki] bądź odmówić naprawy [wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę, bez naprawy)
Naprawa zostanie wykonana na miejscu u Klienta
Uiszczenie opłaty przez Klienta Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę, ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
Wystawienie faktury VAT lub paragonu fiskalnego Do każdej usługi wystawiany jest paragon fiskalny, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, przed wystawieniem paragonu, że che otrzymać fakturę VAT, którą wystawiamy w ciągu 24h i wysyłamy na wskazany adres e-mail. Prosimy pamiętać, że w świetle obowiązujących przepisów, po wystawieniu paragonu, na którym nie znajduje się NIP Klienta, nie mamy możliwości wystawienia faktury VAT na podaną firmę.
Jak wygląda procedura naprawy sprzętu z odbiorem od Klienta?
Przyjęcie zgłoszenia od Klienta [telefonicznie, mailowo, GG, Skype] Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu Klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wtedy zakres cenowy naprawy. Następnie, po akceptacji umawiamy się na godzinę i miejsce dojazdu;
Diagnostyka u Klienta Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę, która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę (jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki) bądź odmówić naprawy (wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę bez naprawy)
Odbiór sprzętu za pokwitowaniem Spisujmy pokwitowanie, w dwóch kopiach, na którym znajdują się dane Klienta i dokładne dane serwisu, dane pobieranych sprzętów wraz z numerami seryjnymi. Sprzęt następnie zostaje odebrany w celu przewiezienia do serwisu.
Naprawa zostanie wykonana w serwisie;
Odwiezienie naprawionego sprzętu
Uiszczenie opłaty przez klienta Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę, ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
Wystawienie na życzenie faktury VAT w ciągu 24h wystawiamy i wysyłamy mailem fakturę VAT, jeżeli Klient podał numer NIP i zażyczył sobie wystawienia faktury VAT. Prosimy pamiętać, że w świetle obowiązujących przepisów, po wystawieniu paragonu, na którym nie znajduje się NIP Klienta, nie mamy możliwości wystawienia faktury VAT na podaną firmę.
Jak wygląda procedura naprawy on-line – zdalna pomoc informatyczna?
Po wstępnej konsultacji telefonicznej, podczas której serwis będzie w stanie określić, czy problem będzie można rozwiązać zdalnie…
… Klient zostaje przekierowany na stronę www, celem dokonania płatności za usługę,
Płatność dokonywana jest poprzez:
PayPal
Blik
natychmiastowe przelewy
przelew tradycyjny.
Po odnotowaniu wpłaty serwisant poprosi Klienta o pobranie oprogramowania do połączeń zdalnych i uruchomienie go. Po uruchomieniu aplikacji podajemy serwisantowi ID i hasło, serwisant łączy się zdalnie z komputerem Klienta
Serwisant wykonuje określoną usługę. Podczas tej procedury klient powinien pozostać przed komputerem,gdyż może być konieczne kilkukrotne jego ponowne uruchomienie!